WELCOME TO ANRDELIGHTS

Monday, April 6, 2009

birthday

Posted by ANR DELIGHTS at 11:07 PM
salam. ni buat tuk aida...kenal masa zaman fanatik af2 lagi. mlalui cyber kenal aida ni...bersua muka di majlis meraikan kemenangan zahid AF2 di bukit kiara...sejak dr itu ramai la kwan2 yg berkongsi minat yg sama...hahahaha..xleh diingat zaman tu..slps majlis tu wpun jauh cuba juga utk hadir, tidak lg kerana zahid, kerana sronoknye kenal depa2 sume ni...rindu la ngan korang, rindu ngan cite, rindu ngan gelak ketawa korang...korang pun msti rindu ngan kek coklat akak kan...hahahaha (perasan lak)..i miss kak radz nye kek batik...

smoga dapat bertemu lg next gathering insyaallah or mayb masa zahid nak kawin kut...hahahaha, kite tunggu saat tu yea..

to zahid, if u mlawat blogs akak ni...jgn lupekan kami2 ni

p/s : sejak dr itu juga aku fanatik ngan oren...hampir seluruh hidup dipenuhi oren, kabinet dapur ku oren, opis ku oren, rumah ku oren hahahahaha smpkan pinggan bujur ni pun oren..jauh beli ni import dr bin dawood, masjidil haram...rasenye kat msia xde coz abis ronda merata x jumpe

0 comments on "birthday"

ORDER FORM

Name:
Contact number
Email Address:
Pick up date
Pick up time
Type of Order cupcakes
cakes
Cheese cakes
Cheese tarts
Cream puff
Chocolates
Quantity 16pcs size s
25pcs size s
16pcs size m
8inch cakes
25pcs cheese tart
1 box cream puff
Small cheese cakes
Large cheese cakes
Others(please specify in special instruction)
flavor chocolate moist
butter cake
blueberry
strawberry
blueberry&strawberry
oreo
Toppings buttercream
ganache
fondant
Occasions
Wordings
Special instruction

Click here to put a form like this on your site.

Monday, April 6, 2009

birthday


salam. ni buat tuk aida...kenal masa zaman fanatik af2 lagi. mlalui cyber kenal aida ni...bersua muka di majlis meraikan kemenangan zahid AF2 di bukit kiara...sejak dr itu ramai la kwan2 yg berkongsi minat yg sama...hahahaha..xleh diingat zaman tu..slps majlis tu wpun jauh cuba juga utk hadir, tidak lg kerana zahid, kerana sronoknye kenal depa2 sume ni...rindu la ngan korang, rindu ngan cite, rindu ngan gelak ketawa korang...korang pun msti rindu ngan kek coklat akak kan...hahahaha (perasan lak)..i miss kak radz nye kek batik...

smoga dapat bertemu lg next gathering insyaallah or mayb masa zahid nak kawin kut...hahahaha, kite tunggu saat tu yea..

to zahid, if u mlawat blogs akak ni...jgn lupekan kami2 ni

p/s : sejak dr itu juga aku fanatik ngan oren...hampir seluruh hidup dipenuhi oren, kabinet dapur ku oren, opis ku oren, rumah ku oren hahahahaha smpkan pinggan bujur ni pun oren..jauh beli ni import dr bin dawood, masjidil haram...rasenye kat msia xde coz abis ronda merata x jumpe

0 comments:

 

ANR DELIGHTS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal